Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка "Нова Пошта"
- Доставка "Самовивіз"
- Доставка "Укрпошта"
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата "Нова Пошта"Післяплата "Нова Пошта" Мінімальна вартість доставки післяплатою (у відділення) вагою до 1кг: 70 грн + 2% від суми та 25 грн за переказ коштів до нас. Доставка у село, смт. до 1кг від 95 грн + 2% від суми та 25 грн за переказ коштів до нас. Посилку відправляємо без передоплати, якщо сума замовлення від 100 грн. За доставку кур'єром береться додаткова плата. Вартість доставки замовлення оплачуєте Ви.
- Післяплата "Укрпошта"Післяплата "Укрпошта" Стандарт: від 25 грн - до 15 кг, не більше 70 см від 50 грн - від 15 до 30 кг Експрес: від 45 грн до 15 кг, не більше ніж 70 см Вартість доставки замовлення оплачуєте Ви.
- Банківський переказ ( Приватбанк )Оплату потрібно здійснювати на картку Приватбанку (висилаємо в СМС повідомленні за запитом) Після оплати повідомте нам на e-mail: info@mbz.com.ua або за телефоном 096 3 9999 40 Не забудьте вказати час і суму проплати.
- ГотівкоюГотівкою у нас в офісі
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
- Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay
Гарантія:
ГАРАНТИЯ:
Гарантія не поширюється, якщо товар має сліди пошкоджень, подряпин, сліди ремонту, гіркий запах, не повну комплектацію, сліди експлуатації.
Обов’язково тримайте упаковку товарів і захисні плівки протягом Гарантійного періоду!
Упаковка товару і сам товар повинні бути в такому вигляді як Ви отримували від нас
Після порушення гарантійних правил ми не несемо відповідальності за вашу недбалість.
Умови повернення товару з заводським шлюбом (який був пошкоджений):
- Доставка проводиться за рахунок магазину;
- товар не знаходився в споживанні;
- зберігає споживацькі властивості і товарний вид (ітакітки; ярлики, що містять характеристики товару; оригінальна упаковка);
- повернення грошових коштів проводиться після отримання нами товару на банківську карту.
Гарантія не поширюється, якщо товар має сліди пошкоджень, подряпин, сліди ремонту, гіркий запах, не повну комплектацію, сліди експлуатації.
Обов’язково тримайте упаковку товарів і захисні плівки протягом Гарантійного періоду!
Упаковка товару і сам товар повинні бути в такому вигляді як Ви отримували від нас
Після порушення гарантійних правил ми не несемо відповідальності за вашу недбалість.
Умови повернення товару з заводським шлюбом (який був пошкоджений):
- Доставка проводиться за рахунок магазину;
- товар не знаходився в споживанні;
- зберігає споживацькі властивості і товарний вид (ітакітки; ярлики, що містять характеристики товару; оригінальна упаковка);
- повернення грошових коштів проводиться після отримання нами товару на банківську карту.